sunnuntai 31. elokuuta 2014

Mutta kuka sohaisi muurahaispesää?





Epäsosiaalinenmedia ja etenkin blogimaailma on sikäli hauska, että piiri pieni pyörii vaan. Erityisen hauskaa on se, että tässä piirissä saan pyöriä mukana itsekin, kun oikeassa elämässä katselen sivusta pyöriviä piirejä. On aiheita, joista kirjoittaminen saa kaikkien niskavillat pystyyn ja pahemman kuhinan käyntiin kuin tikku muurahaispesässä (tai kuvan tapauksessa hiekkalapio...). Niin kuin vaikka imetys, kotiäitiys, kasvatus noin yleensä, lapsiluku tai vaikka hauskan pitäminen ja rentoutuminen kamalan ihanassa (lapsiperhe)arjessa.

Tällä(kin) kertaa tahdon laittaa lusikkani soppaan. Liian hyvä soppa pysyä ulkona.


Hupsis on edelleen tissipossu. Ja se on saanut tutin. Se tykkää tutistaan ja tissipossuilusta. Minä myös. Siinä imetys :)

Lapsia laskin täältä eilisiltana kuusi. Viisi niistä mahtui kanssani sohvalle, Kirppu jäi istumaan sohvan eteen, vaikka olisi me sillekin tehty tilaa. Meillä oli hauskaa, kun saatiin rentoutua ihan porukalla katsoen Voice of Kidsiä. Ovikellokaan ei häirinnyt, koska ovessa roikkui tällainen:


Kasvatuksessa meillä nojaillaan pariin pikkujuttuun.



Ja homma toimii! Vaikka on monta, eri ikäistä ja jatkuvaa vilinää.

Höh. Mulla oli olevinaan joku pointti tässä, mutta se tais kadota. Tarvinnee lähteä etsimään.

2 kommenttia :

  1. Mä tuun tänne läähättämään ja läkähtymään, musta tuntuu että mun perässä joku kulkee sen kepin kanssa ja sohii minkä kerkiää :D Voi apua! Mutta juu, olen täysin samaa mieltä sun kanssasi. Etkö sääkään nyt voisi jotain ärsyttävää joskus kirjoittaa, kun mieti nyt kuinka tylsää on kun mää oon aina sun kans samaa mieltä :D

    Asiasta muurahaiseen , eikun siis tuttiin, meillä on ollut yks parahin imijä ollut myös tuttilapsi. Eikä mennyt rintaruokinta siitä kovin vinoon, kun vasta 1v3kk ikäisenä lapsi itse vieroitti itsensä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla ei vielä tuttia onnistuneeseen imetykseen ole yhdistettykään, tutti kun on ollut esikoisella ja viimeisellä ja molemmat imetykset meni mönkään. Joskaan ei tutin takia. Tää tissipossu sai tutin, koska se tunki oman peukalonsa omaan suuhunsa. (Kumma, että tällasessa porukassa täytyy määritellä, kenen peukalo ja kenen suu ;) )

      Kyllähän mä ärsyttävyyksiä kirjottelen. Mut ne taitaa ärsyttää oikeeta elämää enemmän kuin virtuaalihiekkalaatikkoa :D

      Poista