tiistai 5. toukokuuta 2015

Mistä ne lukijat löytyy?

Olen tässä kuluneiden blogivuosien mittaan seurannut liikenteen lähteitäni hyvinkin aktiivisesti. Lasken teidätkin hetkeksi sisään tilastojeni ihmemaahan.

Eniten lukijoita on tänne tuonut Blogilista, avainsanoilla avioero, uusperhe ja raskaus. Juurikin siinä järjestyksessä.

Seuraavaksi eniten tänne on porukkaa vetänyt Facebook.

Kolmantena loistaa Google, googlatuimpana Sekalaista Sakkia, leikkikehä, pelkopoli ja synnytystapa-arvio. (Kertoo kyllä haut siitä, miten vaikea esim. HUSsn sivuilta on löytää tietoa ilman Googlea <3 )

Nyt Kupla juorusi blogilistan olevan lakkautuslista, lopettaa toimintansa kuluvan kuukauden loppuun. Hetkeksi meinasi iskeä hätä käteen, miten tänne enää kukaan löytää? Vaan Kuplalla oli ratkaisu siihenkin ja kas, kun menin ratkaisua heti apinoimaan.

Ratkaisu on blogipolku.com. Ja siellä nyt ollaan. Namiska tulee sivupalkkiin kuhan ehdinkerkiin.

Ja siis hei, meidät löytää myös Bloglovinista, naamakirjasta tosiaankin (sinne päivittyy täältä uusimmat postaukset, mielenkiintoisimmat perhe/politiikka/muun teemaiset uutiset, satunnaiset hajatelmat ja Mudetikrulta lainattuja kuvia, niinku ainaskin, ja siellä sopii nimensä takaa keskustellakin ihan ilman hyväksynnän odottelua, siellä oon itekin lähes aina, tulkaa tekin)

Varpaat ristissä istun tässä toivomassa, että blogilistan kautta meidän sählinkiä seuranneet löytävät tänne jatkossa muita teitä. Tulee pian ikävä, jos ette löydä!

5 kommenttia :

  1. Mä löysin sut Kädestä pitäen-blogin kautta. Mun blogiin ei taida löytää kukaan, kun en nyt jotenkin löydä sinne edes itse.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Paljonhan sitä porukkaa löytää nimenomaa toisten blogien kautta :) Muista blogeista tuleva liikenne ei kuitenkaan pääse lähellekään blogilistan tuomaa... Jää kevyesti puoleen, vaikka muista blogeista tuleva liikenne laskettais yhteen.

      Mä käyn kyllä sunkin blogia aina välillä kurkkimassa :)

      Poista
  2. Ihanaa, mä bongasinkin teidän koiran naaman sieltä polulta jo ja mä luulen että moni muukin sieltä sut löytää, oothan sä vaan niin Super <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siit superista en tosiaan tiedä mitään :D Mä tosiaankin meinasin hermostua tuon listan lakkautuksesta, kun iso osa liikenteestä tulee sieltä. Antaas nähdä nyt :)

      Poista
  3. mie en uskalla mihinkää polkuihin liittyä... oon sen verran "erakko" :D mutt silti aina joskus salaa toivon,ett jostain löytys lukijoita ja niitä kommentoijiakin ;)

    VastaaPoista