lauantai 9. huhtikuuta 2016

Kolikon toisella puolella

Törmäsin tänään puolivahingossa valokuvauskilpailuun "Kolikon toinen puoli" - kuvia rahasta ja sen puutteesta. Illan aikana olen ehtinyt kahlata läpi omia muka vanhoja kuviani ja tutkailla, josko joku jo olemassa oleva kuva kävisi. Aika heikolta näyttää.

öh, ehkei.
joo, ei.
Ihan kiva. Mut ei.
nojoo. Ei.
Täs ois ehkä jo ajatusta. Silti ei.
Oikeasti mä löysin paljon hymyileviä naamoja ja ihan mahtavia luontokuvia. Paljon sellaisia hetkiä, mitei kerta kaikkiaan voi rahalla saada, tai mitkä olisi jopa jääneet kokematta, jos rahaa olisi ollut.

Ehkä mä voisin ottaa kuvan kymmenen markan setelistä, koska se, jos mikä, mulle köyhyyttä kuvastaa. Siinä kiteytyy se kaikki. Tai sit sä voit pölliä mun idean, ottaa kuvan mun puolesta ja pistää sen tonne kisaan. Ja somessa voi kuvia jakaa #kolikontoinenpuoli

---

Murheenkryyni vietiin eilen romuttamolle. Mä oon varmaan ainut ihminen maailmassa, joka siivoaa autonsa ennen romuttamista. Ja arvatkaas, kyllä kannatti. Sieltä nimittäin löytyi mun kihlasormus, jonka luulin joutuneen roskiin joskus muutama vuosi sitten... Nyt se on mulla sormessa.

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti